Telecommunicatie - JEZ-ZCT

Ga naar de inhoud

Telecommunicatie

Expertise


Telecommunicatie heeft de laatste 10 jaar grote veranderingen ondergaan. Het concept van "bereikbaarheid" is door het gebruik van mobiele telefoons steeds individueler geworden. En beperkt zich allang niet meer alleen tot telefonie, maar loopt ook via andere kanalen.

JEZ-ZCT helpt uw callcenter medewerkers om in deze nieuwe wereld het overzicht te bewaren. Doel is dat de medewerkers zich thuis voelen bij de techniek die ze gebruiken en daardoor hun aandacht kunnen richten op het helpen van uw klant.



Telefonische bereikbaarheid is veel meer dan iedereen een smartphone geven. Thema's zijn:

  • Hoe weten we dat iedereen die een telefoon heeft ook bereikbaar is?
  • We willen thuiswerken en toch bereikbaar zijn! Ook callcenter medewerkers.
  • Kunnen we ook van Teams gebruik maken?
  • Hoe ziet een moderne telefooncentrale er eigenlijk uit? Hebben we dat nog wel nodig?
       
Bereikbaarheid is niet alleen bellen; er zijn veel meer communicatievormen die samenkomen bij u, als medewerker.


Het op de juiste manier inzetten van Telecommunicatie kan de volgende voordelen opleveren:
  
Voordelen voor uw klanten:
  1. Vlotte beantwoording van de telefoon,
  2. Geen onnodig gezoek naar juiste nummers,
  3. Via een kanaal dat past bij hun leefstijl.

Voordelen voor medewerkers:
  1. Flexibiliteit en mobiliteit gaan samen met een goede werk/privé balans,
  2. Geen onnodige kosten,
  3. Zelf kiezen welk apparaat ze prettig vinden,
  4. En toch veilig kunnen omgaan met data.

Bedrijfstelefonie is niet meer alleen het toestel op het bureau, maar in deze nieuwe tijd een appje op de smartphone. Dat is nog niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom besteed JEZ-ZCT ook veel aandacht aan het vertrouwd maken van uw medewerkers met de nieuwe mogelijkheden.



JEZ-ZCT werkt samen met eindgebruikers concepten uit waarin telecommunicatie wordt toegepast. Doel is dat:

  • Uw organisatie bereikbaar is,
  • Uw medewerkers zich prettig en veilig voelen bij de gebruikte techniek.



De meeste ontwikkeling in telecommunicatie vindt plaats met het oog op het gebruiken van meer kanalen dan alleen de telefoon. Recent hebben veel organisaties Teams ontdekt, en vragen zich daarom af in hoeverre ze in de toekomst nog een telefooncentrale nodig hebben. Tegelijkertijd zijn providers van mobiele en vaste telefoonlijnen nu pas serieus bezig met het aanbieden van telefooncentrale functies bovenop het traditionele abbonnement. Vervangt cloudtelefonie daarmee écht de telefooncentrale op uw locatie? Vaak wel, soms niet. Als uw organisatie geen bijzondere eisen stelt aan het telefoonverkeer, en bellen en gebeld worden voldoende is, dan is het niet ingewikkeld. Op het moment dat bereikbaarheid écht belangijk is, is het goed om voor uzelf te bepalen wat echt belangrijk is voordat u een keus maakt.






JEZ-ZCT is een handelsnaam van JEZ-Holding B.V.

JEZ-ZCT
Smetanastraat 5
6904 HE Zevenaar

Bel ons: 085 - 5802840
Mail ons: john@jez-zct.nl
 
 

 
 

KvK nr.: 09157985.
Bank: NL32RABO0116.5655.43
BTW nummer: 8153.67.193.B01
JEZ-ZCT is een handelsnaam van JEZ-Holding B.V.

JEZ-ZCT
Smetanastraat 5
6904 HE Zevenaar

Bel ons: 085 - 5802840
Mail ons: john@jez-zct.nl
 
 

KvK nr.: 09157985.
Bank: NL32RABO0116.5655.43
BTW nummer: 8153.67.193.B01
JEZ-ZCT is
supporter van:

Terug naar de inhoud